5 maand op Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Marissa Kloese - WaarBenJij.nu 5 maand op Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Marissa Kloese - WaarBenJij.nu

5 maand op Aruba

Door: marissakloese

Blijf op de hoogte en volg Marissa

31 Januari 2012 | Aruba, Oranjestad

Bon nochi tur hende (Goede avond allemaal)!

Hier zoals beloofd nog even het reisverslag van januari ;)
30 December was er een vuurwerkshow die werd georganiseerd door een supermarkt hier. Dat was echt een machtig groot spektakel! Zo’n beetje heeel Aruba was daar aanwezig! Was echt waaanzinnig moooi vuurwerk! Zelfs hartjes zag je allemaal in de lucht. Echt een half uur lang allemaal vuurwerk achter elkaar door. Echt indrukwekkend! Nog noooit zon vuurwerkshow in Nederland gezien! :D 31 januari was ook echt apart om hier te beleven :D Hier is het natuurlijk 5 uur vroeger als in Nederland :D Wij vierden daarom ook 2 keer Nieuwjaar haha :D Om 7 uur bij ons was het in Nederland al Nieuwjaar dus toen hebben we met z’n allen een borrel gedronken en later zijn we naar de kroeg gegaan. Dat viel eerst wel een beetje tegen. Nergens was het druk. Blijkbaar blijft iedereen hier met oud en nieuw tot 12 uur thuis en gaan daarna pas stappen. Maarja dat mocht de pret niet drukken. Pascal, Liesbeth, Liz, Jeffrey, Elaine en ik maakten ons eigen feestje wel in de kroeg :D Na 1 uur werd het overal wel druk :D We zijn toen na een nieuwe kroeg hier geweest; ‘Gusto’ :D Was echt gezellig daar! Natuurlijk mocht ook de Nieuwjaarsduik niet ontbreken! Na het stappen hebben we een duikje in de zee genomen :D Tegen kwart voor 6 waren we thuis en om 10 voor 7 moest ik alweer op m’n werk zijn…. Jaaa dat was me een zwaaar dagje. Maarja ik heb het overleefd! :D

Zoals jullie allemaal denk ik inmiddels wel gemerkt hebben is dat ik suuuper goed met Pascal op kan schieten, en het inmiddels wel iets meer is geworden dan alleen vrienden :$
1 Januari kwamen ‘s avonds de ouders van Pascal. Ze verbleven in Divi Phoenix hotel. Nadat Pascal hun had opgehaald vroeg hij of ik ’s avonds ook nog even mee ging naar z’n ouders wat drinken. Echt een machtig mooi appartement hadden ze! Een hele grote woonkamer met een grote keuken met bar er in, 2 badkamers met beide een grote stortdouche en in 1 badkamer zat ook nog een bubbelbad! 1 slaapkamer met een kingsize bed! En in de woonkamer stond een grote bank die je ook nog uit kon klappen tot een tweepersoonsbed.
Aangezien Pascal z’n ouders niet echt oud en nieuw gevierd hadden, omdat ze 1 januari naar Aruba kwamen, had Pascal nog een vuurwerkpot gekocht om de eerste avond af te steken. We hadden z’n ouders meegenomen naar het strand en hebben daar toen champagne gedronken en vuurwerk afgestoken.

Maandag moest ik werken, Pascal z’ n ouders hadden mij gevraagd of ik ’s avonds mee ging uiteten. We hebben toen bij het hotel aan het strand gegeten. Was echt suuper mooi!
Dinsdag en woensdag was ik dan eindelijk na 9 van de 10 dagen werken 2 daagjes vrij! Pascal en ik zijn ’s avonds bij z’n ouders in het hotel blijven slapen. ’s Morgens werden we wakker en deden de gordijnen open en keken recht op de zee en het zwembad! Echt een suuuper uitzicht! Eerst hebben we met z’n allen ontbeten en daarna lekker gezwommen in het zwembad. ‘s Middags gingen we met z’n vieren naar de Spa op Tierra del Sol. Eerst kregen we een heerlijke massage en daarna hebben we lekker bij het zwembad gelegen. ’s Avonds zouden we eerst weer uiteten gaan, maar aangezien we allemaal zo vermoeid waren van de spa hadden Pascal en z’n pa maar gewoon patat gehaald van de Piraat :D Op het balkon vermaakten we ons elke avond prima! Echt zo’n mooi uitzicht!

Woensdag zijn we eerst naar de Gold mine ruïne geweest, daarna naar Natural Bridge en ten slotte zijn we nog naar het Arikokpark geweest. Daarna hebben we lekker pizza gegeten bij Casa Tua :D

Donderdag moest ik helaas weer werken. Na het werk ben ik gelijk weer naar het hotel gegaan en heb nog even lekker gezwommen met Pascal. ’s Avonds zijn we naar Palm Plaza geweest. We kwamen om te winkelen en wouden Pascal z’n ouders even de fonteinshow laten zien, toen we zaten te wachten op de fonteinshow bleek dat deze er helemaal niet was maar er een heel straattheater werd gespeeld. Was echt leuk om te zien.

Vrijdag had ik ook weer dagdienst. Na m’n dagdienst zijn we naar Alto Vista geweest. ’s Avonds gingen we weer uiteten. Dit keer gingen Liesbeth, Lienke en Liz ook mee. We hebben gegeten bij een restaurantje op het strand. Was echt suuuper mooi! Zonsondergang hebben we gezien, echt bijzonder :D

Het weekend had ik avonddiensten. Zaterdagmorgen gingen we eerst weer mooi op tijd met z’n allen ontbijten. Daarna zijn we naar het strand bij Malmok gegaan want pascal z’n ouders wouden graag nog even snorkelen. Helaas was er een hele ruwe stroming waardoor het water niet heel helder was en je bijna niets kon zien. Snorkelen werd hem dus niet. We hebben toen nog even bij de watersporten gekeken en zijn daarna weer naar het hotel gegaan waar we nog even lekker hebben gezwommen. Om half 3 moest ik helaas weer werken. Na m’n werk hebben we ’s avonds nog een drankje op het balkon gedronken.

Zondag gingen pascal z’n ouders helaas alweer naar huis. Om 12 uur moesten ze uit het hotel zijn. We hebben toen ‘s morgens eerst nog even lekker gezwommen en genoten van onze laatste warme douche :P Daarna zijn we naar ons appartement gegaan. Ook nu moest ik weer om half 3 werken helaas. Pascal heeft z’n ouders toen ‘s middags naar het vliegveld gebracht. Kortom.. het was een TOP weeek! Voelde echt als vakantie ook al moest ik gewoon werken :D

Nou dit was het eerst weer voor nu :D

Bonochi (Weltrusten)! ;)

Sunchi for di Aruba (kusjes uit Aruba)

Liefs Marissa

  • 31 Januari 2012 - 18:56

    Truus En Henk Pruim:

    Lieve Marissa, ook wij hebben zo genoten van die prachtige week op Aruba. Met jou en Pascal en de rest van de groep hebben we echt een onvergetelijke herinnering op gedaan. Wat hebben we mazzel dat jullie zo verstandig waren er naar toe te gaan :). Blijf vooral lekker genieten want wat je niet schrijft, en wij nu wel weten, is dat je best een zwaar beroep hebt en je het meer dan verdient dat je in je vrije tijd leuke dingen doet en geniet van alles wat Aruba je te bieden heeft. Groetjes, Truus en Henk

  • 31 Januari 2012 - 19:23

    Marissa:

    Hallo Truus en Henk :D
    Leuk dat jullie een berichtje sturen! :D
    Jullie nog suuuper bedankt voor de leuke week! :D Die zal ik zeeeker niet vergeten! Ook de komende paar maandjes zal ik nog genieten ;) De foto's van Curacao staan er trouwens wel al op hoor! Niet bij dit reisverslag maar bij die van Curacao. Binnekort zal ik nog wat meer fotos van onze vakantie erop zetten, kon nu niet meer plaatsen haha zo veel fotos heb ik er al op staan :P Haha jaa ik had Pascal ook even aangespooord om weer eens een berichtje en foto's op zn site te zetten :P
    Groetjes uit Aruba! Liefs Marissa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marissa

Ik ga een jaar werken in het ziekenhuis op Aruba. Mijn woonadres voor het komende jaar: Marissa Kloese Sunshine Apartments Appartement nr. 3 Bubali 86T Noord Aruba

Actief sinds 16 Aug. 2011
Verslag gelezen: 639
Totaal aantal bezoekers 43942

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2011 - 17 Augustus 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: