3 Weken op Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Marissa Kloese - WaarBenJij.nu 3 Weken op Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Marissa Kloese - WaarBenJij.nu

3 Weken op Aruba

Door: marissakloese

Blijf op de hoogte en volg Marissa

20 September 2011 | Aruba, Oranjestad

Bon tardi dushi’s (Goedemiddag schatjes) :D

Hier nog even snel weer een nieuw kort reisverslagje van mij.
Ik heb echt een suuuuper leuk weekend achter de rug!
Zaterdag en zondag was ik lekker vrij en dus weer tijd om naar het strand te gaan en te stappen!
Zaterdag ben ik samen met 2 buren van mij, Michelle en Pascal, naar Nikki beach geweest. Dit is een mooi klein strandje naast het vliegveld met allemaal loungebanken, echt super chill :P
Kleine kindjes kregen daar gewoon zwemles in de zee! Was wel leuk om te zien :D
En vliegtuigen komen er echt heel laag over vliegen omdat de landingsbaan van het vliegveld gewoon naast het strand zit, echt heeel apart :D
Later ben ik met Pascal nog even wezen zwemmen bij Eagle beach omdat Michelle nog wat schoolopdrachten moest maken. Daar heb ik gelukkig geen last van! Als ik hier vrij ben, ben ik ook echt vrij! :D Echt heeerlijk!
’s Avonds gingen we met z’n drieën eten bij de Mac Donalds! :D Jaja die heb je hier gelukkig ook nog, haha :P

Zaterdagavond ben ik samen met 9 buurtgenootjes wezen stappen :D Dat was echt suuuuper gezellig! Heb al heel veel nieuwe mensen leren kennen :D We zijn eerst naar een discotheek geweest, ‘Shizzls’, omdat daar een feest was die 2 jongens van het appartementencomplex hier hadden georganiseerd. Was wel een leuke discotheek, alleen waren wij de enigste Nederlanders :P Maar heb me echt de ogen uitgekeken daar :P Hoe sommige Arubanen ook dansen… die schamen zich werkelijk helemaal nergens voor :P Later zijn we nog naar een Nederlandse kroeg geweest; ‘Upstairs’. Dat was echt suuuper leuk! Allemaal Nederlanders daar! :D

Zondag ben ik samen met Pascal naar Palm beach geweest. Ook echt een super mooi strand! Ook hebben we daar de zonsondergang gezien. Dat was ook écht tof om te zien! Echt bizar hoe snel de zon hier onder gaat. Als de zon laag staat is het echt een paar seconden en is hij helemaal onder.. Vandaar dat het hier ook binnen 5 minuten ineens donker is.

Zondagavond ging ik voor het eerst de nachtdienst in. De nachten zijn hier echt weer totaal anders als de dag- en avonddiensten. De afgelopen 2 nachten waren echt lekker rustig. Nog 3 te gaan.. Het slapen hier lukt nog niet echt best :P Ben iedere ochtend hier tussen 7 en 8 uur wakker.. zelfs na het stappen.. Ook na de nachtdiensten kan ik nog moeilijk slapen. Ik lag gisterochtend om half 8 in bed en was om 10 uur alweer klaarwakker :P ’s Middags ben ik toen maar even met Elaine naar het strand geweest en heb daar nog een klein beetje geslapen. Vanmorgen heb ik gelukkig al iets langer kunnen slapen; tot half 12 :P

Inmiddels is een oude collega van mij hier ook op vakantie! :D Zij heeft nog wat spullen voor mij meegebracht dus van de week even gezellig een keertje met haar afspreken :D

Nou dit was het eerst weer voor nu. De foto’s van het stappen volgen nog, want die heeft m’n buurvrouw gemaakt :P

Ayooooooooo

Groetjes en kusjes aan iedereen!

Marissa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marissa

Ik ga een jaar werken in het ziekenhuis op Aruba. Mijn woonadres voor het komende jaar: Marissa Kloese Sunshine Apartments Appartement nr. 3 Bubali 86T Noord Aruba

Actief sinds 16 Aug. 2011
Verslag gelezen: 521
Totaal aantal bezoekers 43949

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2011 - 17 Augustus 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: